اغلاق
اغلاق

فنانين

نيلي كريم تصدم جمهورها بالبكيني وسما المصري تهاجم

مفعال هبايس يستمر بالمشاريع واستثمارات بملايين الشواقل في البلدات العربية مفعال هبايس يستمر بالمشاريع واستثمارات بنحو 2 مليار شيكل في البلدات العربية.. اضغطوا هنا للتفاصيل!
موقع العرب وصحيفة كل العرب - الناصرة
نشر: 2017-08-12 18:43:02 A A

في خطوة صدمت متابعيها، نشرت الفنانة المصرية نيللي كريم صورة لها وهي بالبكيني، حيث اعتبر جمهورها الذي عقّب على الصورة غاضبًَا أنّ الصورة مبالغ بها، وكان يجب أن تحترم عادات وتقاليد البلد التي تتواجد فيها. ولكنّ نيللي كريم لم تعلق أي شيء .


نيللي كريم

ومن ناحية أخرى نشرت المصرية سما المصري عبر حسابها على انستجرام تعليقا على صورة نيللي كريم حيث قالت: "بالنسبه لنيللي ((حريه شخصيه)) بالنسبه لسما المصري((قله ادب وسفاله)).......طبعا لو سما المصري هي اللي كانت لابسه المايوه ده و منزله صوره ذي دي كان زمان اتعمل عليا حفله دلوقتي واتمسك لها طبله ورق واشتغلت المواقع تقطيع في اللي جابوني من صحفيين ولاد حلال ومواقع ع النت وصفحات من اياها".
وأضافت: "طب ماهو الفنانات اللي بيسبقوني في السن وفي الفن بيلبسوا مايوهات عادي اهو اشمعن اااااني؟؟؟.....لكن نيللي نجمه برضو...انا عارفه اني بنت البطه السوده وكمان في فرق سرعات برضو ياسيدي.....امممم....اه لو لعبت يازهر".
وختمت: "بحبك يانيللي....علي فكره الصوره علي صفحتها انا مش سارقاها...انا مش حراميه...انا مغنيه...هههه...بس بصراحه قمر يانيللي ولا يبان عليكي السن والمايوه يجنن عليكي...ربنا يحميكي والله وتمتعينا بالمايوهات الحلوه دي ...هانزل اشتري مايوه ذيه بالظبط ولا عزاء للمنفسنييين". 

انشر عبر الفيسبوك طباعة ارسل لصديق انشر تعقيب
لارسال مواد واخبار لموقع العرب عبر البريد:
alarab@alarab.com